Szállítás
Szállítási díjak
|
Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!
Rendelés leadásánál kérjük vedd figyelembe a következő magyarázatokat, melyek a weboldalon található termékek oldalán mutatják az aktuális raktérkészletet!
- „Raktáron”: elérhető a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
- „1-2 munkanap”: 1-2 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
- „2-4 munkanap”: 2-4 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
- „2-5 munkanap”: 2-5 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak.
- "Elfogyott": más oldalakon megjelenő hirdetések esetén előfordulhat, hogy a hirdető oldalának frissítése hiányában még elérhető raktárkészlet jelenik meg, de a termék már nincs raktáron, vagy nem kapható.
A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:
- FOXPOST csomagautomatába (belföldi szállítás) - 1190,-Ft
Csomagfeladástól számított 2-5 napon belül átveheted rendelésed az általad megjelölt FOXPOST csomagautomatában. Szállítási költség XS, S, M, L, XL méretű csomagok - bruttó -: 1190,-Ft ; utánvét kezelés díja - bruttó -: 400,-Ft; bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás. - GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
Csomagod a GLS Hungary futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség - bruttó -: 1390,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 400,-Ft; bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás. - GLS CsomagPont (belföldi szállítás)
Csomagod a GLS Hungary futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva az általad választott csomagpontba. Szállítási költség - bruttó -: 1190,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 400,-Ft; bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás. - DPD futárszolgálat (belföldi szállítás) - 1390,-Ft
Csomagod a DPD Hungária futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség - bruttó -: 1390,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 400,-Ft; bruttó 199.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás. - Szállítás külföldre: NEM ELÉRHETŐ
- Személyes átvétel: NINCS SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Fontos!
Székhely címünk egy iroda-raktár. A termékek megtekintésére, kipróbálására, azonnali vásárlásra, illetve csomagátvételre itt sincs lehetőség!
Kiszállítás GLS futárszolgálattal
Raktáron lévő termékeknél a 14:00 óráig leadott megrendelés még a rendelés napján átadásra kerül a GLS futárszolgálatnak.
A szállítási költség belföldön GLS Hungary futárszolgálat igénybevétele esetén bruttó 150.000,-Ft alatti kosárérték esetén bruttó 1390,-Ft, bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén díjmentes. A kiszállítási díjak a házhoz szállításra értendők.
A szállítási díj Magyarországon belül egységes a megrendelt termékek súly és mérethatáráig. Súlyhatár: max. 40 kg. Csomagméret: 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság = max. 3 méter. Hosszúság max. 2 méter. A mérethatárt meghaladó csomagok esetén külön díjszabást alkalmazunk, melyről a megrendelésed leadása után értesíteni fogunk.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítést kapsz. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24-48 órán belül szállítja ki a csomagot.
A GLS futárszolgálat a kiszállítás napján SMS-ben is értesít, és megad munkanapokon 8 és 17 óra között egy 3 órás időablakot, amikor a futár érkezése várható.
A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszám feltüntetésre kerül a feladáskor küldött e-mailünkben, továbbá a GLS által küldött értesítésekben is megtalálod, de azt ügyfélszolgálatunktól is lekérheted a következő e-mail címen: piac@bestpiac.hu
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, amelyet eleve használsz!
Ha a futárnak fizetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja, akkor a csomagod átvételekor készpénzzel, vagy a helyszínen bankkártyával is fizethetsz. Az utánvét kezelés díja 400,-Ft/fizetés. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem minden futárnál van bankkártyás terminál, ezt vedd figyelembe a futár érkezése előtt, vagy érdeklődj a GLS ügyfélszolgálatnál. Utánvétes fizetés esetén max. 499.999,-Ft összeghatárig lehet a futárnál fizetni. Amennyiben a rendelésed meghaladja ezt az összeget, akkor kérjük válaszd a bankkártyás fizetést, vagy a banki előreutalást.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, vagy a banki előre utalást, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.
Gyakran ismételt kérdések a GLS futárszolgálattal kapcsolatban
A GLS szolgáltatásaival kapcsolatban felmerült egyéb kérdéseiddel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat e-mail-ben / telefonon, vagy látogass el a GLS Hungary honlapjára az alábbi link segítségével, ahol a legtöbb felmerülő kérdésre részletes tájékoztatást kapsz: https://gls-group.eu/HU/hu/gyik
Kiszállítás DPD futárszolgálattal
Raktáron lévő termékeknél a 12:00 óráig leadott megrendelés még a rendelés napján átadásra kerül a DPD futárszolgálatnak.
A szállítási költség belföldön DPD futárszolgálat esetén bruttó 150.000,-Ft alatti kosárérték esetén bruttó 1390,-Ft - , bruttó 199.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES
A szállítási díj Magyarországon belül egységes a megrendelt termékek súly és mérethatáráig. Súlyhatár: max. 40 kg. Csomagméret: 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság = max. 3 méter. Hosszúság max. 2 méter.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mail-en keresztül értesítést kapsz. A DPD futárszolgálat a csomag feladásától számított 24-48 órán belül szállítja ki a csomagot.
A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://netcsomagom.dpd.hu/login oldalon.
A csomagszám feltüntetésre kerül a feladáskor küldött e-mail-ünkben, de azt ügyfélszolgálatunktól is lekérheted: piac@bestpiac.hu ,
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, amelyet eleve használsz!
Ha a futárnak fizetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja, akkor a csomagod átvételekor készpénzzel, vagy a helyszínen bankkártyával is fizethetsz. Az utánvét kezelés díja 400,-Ft/fizetés. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem minden futárnál van bankkártyás terminál, ezt vedd figyelembe a futár érkezése előtt, vagy érdeklődj a DPD ügyfélszolgálatán.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, vagy a banki előre utalást, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.
Gyakran ismételt kérdések a GLS és a DPD futárszolgálattal kapcsolatban
Mikor történik a kiszállítás?
A DPD futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás előtti napon és a kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 1 órás intervallumáról – tájékoztató jellegű idősáv -. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját, például: kedd 10:01?
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Sikertelen kézbesítés esetén a következő napon ismét megpróbálja a futá kézbesíteni a csomagodat.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat? Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be, lehetőségeink szerint átadjuk ezeket az információkat a futárcégnek.
FOXPOST csomagautomatába történő szállítás
A terméke(ke)t lehetőséged van FOXPOST csomagautomatába is kérni. Ennek előnye, hogy nem kell a futárt otthon várnod, hanem a megrendelt termék csomagautomatába érkezése után 3 naptári napod van átvenni azt (beleértve a szombatot és a vasárnapot is). Fontos, hogy ebbe a 3 napba nem számítanak bele a hivatalos munkaszüneti napok és ünnepnapok.
A szállítási díjak a csomagméretek alapján változnak, melyet a rendszer automatikusan beállít a választott termék(ek) alapján. Csomagméretek: XS, S, M, L, XL. Amennyiben a csomagméret meghaladja az XL méretet, úgy a FOXPOST szállítási mód nem választható a szállítási módok közül, mivel a csomag nem fér be a csomagautomaták legnagyobb rekeszébe.
Csomagméretek és szállítási díj:
- XS, S, M, L: max. 61 x 37,5 x 36 cm - 1190,-Ft
- XL: 61 x 37,6 x 36 cm-től max. 61 x 60 x 36 cm-ig - 1190,-Ft
- XL méret maximumánál nagyobb csomag már nem fér a csomagautomatába, így azokhoz nem választható a FOXPOST szállítási mód.
Figyelem! Több kisebb termék együttes megvásárlása is eredményezheti, hogy az összecsomagolásuk után már elérik, vagy meghaladják valamelyik mérethatárt, így nem lesz választható a FOXPOST szállítási mód.
Elérhető szolgáltatások:
- utánvét lehetősége (kizárólag bankkártyás fizetéssel),
- SMS és email értesítés a csomag érkezéséről,
- újra küldési kérés a 3 napos határidő lejárta után még elérhető addig, ameddig a csomag a FOXPOST elosztó termináljában van – az újraküldést a címzettnek kell kérnie a FOXPOST-tól, és ebben az esetben külön díjat számít fel a FOXPOST a címzettnek, amit bankkártyával tudsz kifizetni a csomagautomatánál.
Figyelem! A FOXPOST csomagautomatáinál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges, ezt vedd figyelembe, amikor fizetési módot választasz!
Részletes válaszokat és segítséget a FOXPOST szolgáltatásával kapcsolatban a következő linken találsz: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat
FONTOS! A FOXPOST automatákba csak egy bizonyos mérethatárig helyezhetők el csomagok. Amennyiben a megrendelt termék csomagolási mérete meghaladja a maximális csomagméretet, úgy ezt a szállítási módot nem tudod igénybe venni. Erről a csomag feladása előtt mindenképpen értesíteni fogunk. (Példa: amennyiben egy gyerek játszóasztalt vásárolsz, amelynek az asztallapja eléri, vagy meghaladja 60x60 cm-es méretet, úgy biztosnem tudjuk neked csomagautomatába küldeni a terméket. Erről telefonon / e-mailben értesíteni fogunk. (Ebben az esetben választhatod majd a GLS, vagy a DPD házhozszállítását.)
GLS CsomagPontba történő szállítás
A szállítási költség belföldön GLS Hungary CsomagPont-ba történő szállítás esetén bruttó 150.000,-Ft alatti kosárérték esetén bruttó 1190,-Ft, bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén díjmentes. A kiszállítási díjak a GLS CsomagPont-ba történő szállítás esetén értendők.
A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítja ki a GLS futárszolgálat, ahol 24 órán belül átveheted a megrendelt árut.
A GLS a címzettnek SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállította a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésedre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51cm mély* 39 cm széles.
Amennyiben a megrendelt termé(ek) csak ennél nagyobb méretű dobozba férnek el, úgy a GLS CsomagPontra történő megrendelés nem lehetséges. Erről a feladás előtt e-mail-ben, vagy telefonon tájékoztatunk, így lehetőséged van egy másik kiszállítási mód választására, melynek díja eltérhet a GLS CsomagPont-ba történő szállítás díjától. A különbözeti díjat Neked kell megfizetned, de amennyiben kedvezőbb a választott szállítási díj, mint a GLS CsomagPontos, úgy a különbözetet számodra visszatérítjük.
A GLS Hungary Kft., a DPD Hungária Kft., és a FOXPOST Zrt. is adatkezelőnek minősül a Szolgáltatótól kapott Felhasználói adatok tekintetében. Erről Szolgáltató Adatvédelmi nyilatkozatában olvashatsz részletesebben, mely ezen a linken érhető el: https://bestpiac.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44
Fizetési lehetőségek
A bestpiac.hu webáruházban megrendelt termék ellenértékét Felhasználó kifizetheti interneten keresztül bankkártyás online fizetéssel a Barion rendszerén keresztül, vagy előre utalással (banki átutalással), vagy utánvéttel, vagy közvetlen bankszámlára történő befizetéssel is.
Online internetes kártyás fizetés - Barion (INGYENES):
Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk.
A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, de az első fizetésnél lehet regisztrálni (ez opcionális). A vevőknek ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem. Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.
A Barion fizetés lépései:
- Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
- A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a "Megrendelés" gombra!
- Fizetés bankkártya adatok magadásával:
- Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
- Fizetés Barion tárcával:
- Fizetés eltárolt bankkártyával
Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet. - Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
Ez a fizetési mód azok számára érhető el, akik rendelkeznek érvényes Barion regisztrációval (és nem rendelkeznek bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénz befizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).
- Fizetés eltárolt bankkártyával
Előre utalás (banki átutalás)
Előre utalás esetén kérjük, hogy a megrendelésen szereplő bruttó végösszeget utalja át bankszámlánkra. A közlemény rovatba írja be a megrendelés számát a könnyebb beazonosíthatóságért. Megrendelését csak az összeg számlánkra történő megérkezése után kezdjük el feldolgozni.
Raktáron lévő termék rendelése esetén a megrendelését 3 munkanapig tartjuk. Amennyiben 3 munkanap alatt nem érkezik meg a megrendelés összege a számlánkra, úgy a megrendelését töröljük.
A 2020. március 2-án bevezetett azonnali forint átutalás olyan gyors utalás, mellyel az év 365 napján – hétvégén és ünnepnapokon is – a nap 24 órájában, másodpercek alatt a kedvezményezett számlájára kerül az átutalt összeg. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy munkatársainknak a beérkezett összeget a megfelelő tranzakcióhoz kell könyvelniük, a rendelt árut csak ezt követően van lehetőségük kiadni. Munkatársaink igyekeznek minden rendelést a lehető leghamarabb feldolgozni, a fentiek miatt azonban előre utalás esetén ennek ideje esetenként akár 1-2 munkanap is lehet.
Egyes esetekben Szolgáltató egyéni belátása, korábbi tapasztalata, vagy tudomására jutott információ(k) alapján dönthet úgy, hogy Felhasználótól a megrendelése teljesítésére Előre utalásos fizetést kér (pl. Felhasználó korábbi rendelés(eke)t utánvéttel rendelte, de nem vette át azokat, akár Szolgáltatónál, akár más csomagküldő cégeknél, stb..).
Banki átutalás választása esetén a bank különböző (tranzakciós, stb.) díjakat számolhat fel, mely felszámolt összeg Felhasználót (vevőt) terheli és nem hárítható át a Szolgáltatóra.
Banki átutaláshoz (előre utaláshoz) szükséges Szolgáltatói adatok:
Bank neve: CIB Bank Zrt.
Bankszámla száma: 10700608-72209477-51100005
Utánvét
Lehetőség van a megrendelés végösszegét a csomag átvételekor kifizetni. Az utánvétes fizetés választása esetén a szállítási díjon felül utánvét kezelési díjat is kell fizetni. Az utánvét kezelés díj összege a választott szállítási mód szerint kerül felszámításra.
Utánvét fizethető készpénzben, vagy bankkártyával, vagy csak bankkártyával - ilyen a FOXPOST csomagautomatánál történő fizetés -. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem mindegyik futárnál, illetve nem mindegyik csomagponton lehet bankkártyával fizetni, ezért minden esetben tájékozódj a választott futárcégnél erről a lehetőségről még a csomag átvételét megelőzően. A pontos díjakról a "Szállítás" címszó alatt tájékozódhatsz.
Közvetlen befizetés bankszámlára
Az előre utalás teljesíthető bármelyik CIB Bank Zrt. bankfiókjában közvetlen befizetéssel is Szolgáltató bankszámla számára.
Amennyiben nem saját bankszámláról történik az utalás, vagy a banki befizetést nem a Felhasználó teljesíti, úgy minden esetben kéjük, hogy a megjegyzés rovatba írja be a vásárláskor használt nevet és az előre utalásra kiállított számla számát a pontos azonosítás érdekében.
Bankfiókban történő közvetlen befizetéshez szükséges Szolgáltatói adatok:
Bank neve: CIB Bank Zrt.
Bankszámla száma: 10700608-72209477-51100005
Érvényes a következő időponttól: 2021.11.04.