Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás, fizetés

Szállítás

Szállítási díjak

Szállítási mód

Szállítási díj / csomag

Utánvétel kezelési díja futárnál, csomagponton, vagy csomagautomatánál történő fizetés esetén / fizetési alkalom

FOXPOST Csomagautomatába történő szállítás

csomagmérettől függően /

a rendszer automatikusan beállítja a választott termékek alapján

XS, S, M, L: 990,-Ft

XL: 1190,-Ft

350,-Ft

GLS futárszolgálat

1290,-Ft

350,-Ft

GLS CsomagPont

1190,-Ft

350,-Ft

DPD futárszolgálat

1500,-Ft

350,-Ft

A szállítási díjak az üzemanyag árak és egyéb úthasználati díjak változását követik, ezért változás esetén a Szolgáltató is változtathatja a felszámított szállítási díj összegét. Az árváltozás az ÁSzF-ben történő közzététellel egyidejűleg válik hatályossá és jelen táblázatban, valamint a fizetési mód kiválasztásánál is feltüntetésre kerül.

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

Rendelés leadásánál kérjük vedd figyelembe a következő magyarázatokat, melyek a weboldalon található termékek oldalán mutatják az aktuális raktérkészletet!

  • Raktáron”: elérhető a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
  • 1-2 munkanap”: 1-2 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
  • 1-3 munkanap”: 1-3 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak;
  • 2-5 munkanap”: 2-5 munkanap alatt raktárunkba érkezik a termék, és a választott szállítási módtól függően 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerül a Felhasználónak.
  • "Elfogyott": más oldalakon megjelenő hirdetések esetén előfordulhat, hogy a hirdető oldalának frissítése hiányában még elérhető raktárkészlet jelenik meg, de a termék már nincs raktáron, vagy nem kapható.

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

  • FOXPOST csomagautomatába (belföldi szállítás) 
    Csomagfeladástól számított 2-5 napon belül átveheted rendelésed az általad megjelölt FOXPOST csomagautomatában. Szállítási költség a csomagméret alapján kerül meghatározásra, melyet a rendszer automatikusan beállít a választott termék(ek) alapján: XS, S, M, L méretű csomagok - bruttó -: 990,-Ft, XL méretű csomagok: 1190,-Ft ; utánvét kezelési díja - bruttó -: 350,-Ft; bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
  • GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
    Csomagod a GLS Hungary futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség - bruttó -: 1290,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 350,-Ftbruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
  • GLS CsomagPont (belföldi szállítás)
    Csomagod a GLS Hungary futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva az általad választott csomagpontba. Szállítási költség - bruttó -: 1190,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 350,-Ftbruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
  • DPD futárszolgálat (belföldi szállítás)
    Csomagod a DPD Hungária futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24-48 órán belül lesz kiszállítva. Szállítási költség - bruttó -: 1500,-Ft, utánvét kezelési díja - bruttó -: 350,-Ft; bruttó 199.999,-Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
  • Szállítás külföldre: NEM ELÉRHETŐ
  • Személyes átvétel: NINCS SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

 

Fontos!

Székhely címünk egy iroda-raktár. A termékek megtekintésére, kipróbálására, azonnali vásárlásra, illetve csomagátvételre itt sincs lehetőség!

 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

Raktáron lévő termékeknél a 12:00 óráig leadott megrendelés még a rendelés napján átadásra kerül a GLS futárszolgálatnak.

A szállítási költség belföldön GLS Hungary futárszolgálat igénybevétele esetén bruttó 150.000,-Ft alatti kosárérték esetén bruttó 1290,-Ft, bruttó 149.999,-Ft fölötti rendelés esetén díjmentes.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes a megrendelt termékek súly és mérethatáráig. Súlyhatár: max. 40 kg. Csomagméret: 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság = max. 3 méter. Hosszúság max. 2 méter. A mérethatárt meghaladó csomagok esetén külön díjszabást alkalmazunk, melyről a megrendelésed leadása után értesíteni fogunk.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítést kapsz. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24-48 órán belül szállítja ki a csomagot.

A GLS futárszolgálat a kiszállítás napján SMS-ben is értesít, és megad munkanapokon 8 és 17 óra között egy 3 órás időablakot, amikor a futár érkezése várható.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.

A csomagszám feltüntetésre kerül a feladáskor küldött e-mailünkben, továbbá a GLS által küldött értesítésekben is megtalálod, de azt ügyfélszolgálatunktól is lekérheted a következő e-mail címen: piac@bestpiac.hu

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, amelyet eleve használsz!

Ha a futárnak fizetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja, akkor a csomagod átvételekor készpénzzel, vagy a helyszínen bankkártyával is fizethetsz. Az utánvét kezelés díja 350,-Ft/fizetés. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem minden futárnál van bankkártyás terminál, ezt vedd figyelembe a futár érkezése előtt, vagy érdeklődj a GLS ügyfélszolgálatán. Utánvétes fizetés esetén max. 499.999,-Ft összeghatárig lehet a futárnál fizetni. Amennyiben a rendelésed meghaladja ezt az összeget, akkor kérjük válaszd a bankkártyás fizetést, vagy a banki előreutalást. 

Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, vagy a banki előre utalást, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.

Gyakran ismételt kérdések a GLS futárszolgálattal kapcsolatban

A GLS szolgáltatásaival kapcsolatban felmerült egyéb kérdéseiddel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat e-mail-ben / telefonon, vagy látogass el a GLS Hungary honlapjára az alábbi link segítségével, ahol a legtöbb felmerülő kérdésre részletes tájékoztatást kapsz: https://gls-group.eu/HU/hu/gyik

 

Kiszállítás DPD futárszolgálattal

Raktáron lévő termékeknél a 11:00 óráig leadott megrendelés még a rendelés napján átadásra kerül a DPD futárszolgálatnak.

A szállítási költség belföldön DPD futárszolgálat esetén bruttó 150.000,-Ft alatti kosárérték esetén bruttó 1500,-Ft, bruttó 199.999,-Ft fölötti rendelés esetén díjmentes.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes a megrendelt termékek súly és mérethatáráig. Súlyhatár: max. 40 kg. Csomagméret: 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság = max. 3 méter. Hosszúság max. 2 méter.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mail-en keresztül értesítést kapsz. A DPD futárszolgálat a csomag feladásától számított 
24-48 órán belül szállítja ki a csomagot.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://netcsomagom.dpd.hu/login oldalon.
A csomagszám feltüntetésre kerül a feladáskor küldött e-mail-ünkben, de azt ügyfélszolgálatunktól is lekérheted: 
piac@bestpiac.hu , 

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, amelyet eleve használsz!

Ha a futárnak fizetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja, akkor a csomagod átvételekor készpénzzel, vagy a helyszínen bankkártyával is fizethetsz. Az utánvét kezelés díja 350,-Ft/fizetés. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem minden futárnál van bankkártyás terminál, ezt vedd figyelembe a futár érkezése előtt, vagy érdeklődj a DPD ügyfélszolgálatán.

Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, vagy a banki előre utalást, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.

Gyakran ismételt kérdések a GLS és a DPD futárszolgálattal kapcsolatban

Mikor történik a kiszállítás?
A DPD futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás előtti napon és a kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 1 órás intervallumáról – tájékoztató jellegű idősáv -. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját, például: kedd 10:01?
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Sikertelen kézbesítés esetén a következő napon ismét megpróbálja a futá kézbesíteni a csomagodat.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat? Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be, lehetőségeink szerint átadjuk ezeket az információkat a futárcégnek.

FOXPOST csomagautomatába történő szállítás

A terméke(ke)t lehetőséged van FOXPOST csomagautomatába is kérni. Ennek előnye, hogy nem kell a futárt otthon várnod, hanem a megrendelt termék csomagautomatába érkezése után 3 naptári napod van átvenni azt (beleértve a szombatot és a vasárnapot is). Fontos, hogy ebbe a 3 napba nem számítanak bele a hivatalos munkaszüneti napok és ünnepnapok.

A szállítási díjak a csomagméretek alapján változnak, melyet a rendszer automatikusan beállít a választott termék(ek) alapján. Csomagméretek: XS, S, M, L, XL. Amennyiben a csomagméret meghaladja az XL méretet, úgy a FOXPOST szállítási mód nem választható a szállítási módok közül, mivel a csomag nem fér be a csomagautomaták legnagyobb rekeszébe.

Csomagméretek és szállítási díj:

  • XS, S, M, L: max. 61 x 37,5 x 36 cm - 990,-Ft
  • XL: 61 x 37,6 x 36 cm-től max. 61 x 60 x 36 cm - 1190,-Ft
  • XL méret maximumánál nagyobb csomag már nem fér a csomagautomatába, így azokhoz nem választható a FOXPOST szállítási mód.

Figyelem! Több kisebb csomag együttes megvásárlása is eredményezheti, hogy az összecsomagolásuk után már elérik, vagy meghaladják valamelyik mérethatárt, így vagy magasabb lesz a szállítási díj, vagy nem lesz választható a FOXPOST szállítási mód. 

Elérhető szolgáltatások:

  • utánvét lehetősége (kizárólag bankkártyás fizetéssel),
  • SMS és email értesítés a csomag érkezéséről,
  • újra küldési kérés a 3 napos határidő lejárta után még elérhető addig, ameddig a csomag a FOXPOST elosztó termináljában van – az újraküldést a címzettnek kell kérnie a FOXPOST-tól, és ebben az esetben külön díjat számít fel a FOXPOST a címzettnek, amit bankkártyával tudsz kifizetni a csomagautomatánál.

Figyelem! A FOXPOST csomagautomatáinál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges, ezt vedd figyelembe, amikor fizetési módot választasz!

Részletes válaszokat és segítséget a FOXPOST szolgáltatásával kapcsolatban a következő linken találsz: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat

 

FONTOS! A FOXPOST automatákba csak egy bizonyos mérethatárig helyezhetők el csomagok. Amennyiben a megrendelt termék csomagolási mérete meghaladja a maximális csomagméretet, úgy ezt a szállítási módot nem tudod igénybe venni. Erről a csomag feladása előtt mindenképpen értesíteni fogunk. (Példa: amennyiben egy gyerek játszóasztalt vásárolsz, amelynek az asztallapja eléri, vagy meghaladja 60x60 cm-es méretet, úgy biztosnem tudjuk neked csomagautomatába küldeni a terméket. Erről telefonon / e-mailben értesíteni fogunk. (Ebben az esetben választhatod majd a GLS, vagy a DPD házhozszállítását.)

 

GLS CsomagPontba történő szállítás

A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítja ki a GLS futárszolgálat, ahol 24 órán belül átveheted a megrendelt árut.

A GLS a címzettnek SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállította a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésedre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51cm mély* 39 cm széles. Amennyiben a megrendelt termé(ek) csak ennél nagyobb méretű dobozba férnek el, úgy a GLS CsomagPontra történő megrendelés nem lehetséges. Erről a feladás előtt e-mail-ben, vagy telefonon tájékoztatunk, így lehetőséged van egy másik kiszállítási mód választására, melynek díja eltérhet a GLS CsomagPontra történő szállítás díjától. A különbözeti díjat Neked kell megfizetned, de amennyiben kedvezőbb a választott szállítási díj, mint a GLS CsomagPontos, úgy a különbözetet számodra visszatérítjük.

 

A GLS Hungary Kft., a DPD Hungária Kft., és a FOXPOST Zrt. is adatkezelőnek minősül a Szolgáltatótól kapott Felhasználói adatok tekintetében. Erről Szolgáltató Adatvédelmi nyilatkozatában olvashatsz részletesebben, mely ezen a linken érhető el: https://bestpiac.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44

 

Fizetési lehetőségek

A bestpiac.hu webáruházban megrendelt termék ellenértékét Felhasználó kifizetheti interneten keresztül online Barion fizetéssel, vagy banki átutalással (előre utalással), vagy közvetlen bankszámlára történő befizetéssel is.

Online internetes kártyás fizetés - Barion (INGYENES):

Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. 

A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, de az első fizetésnél lehet regisztrálni (ez opcionális). A vevőknek ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem. Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.

A Barion fizetés lépései:

  • Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
  • A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a "Megrendelés" gombra!
  • Fizetés bankkártya adatok magadásával:
    • Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
  • Fizetés Barion tárcával:
    • Fizetés eltárolt bankkártyával
      Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
    • Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
      Ez a fizetési mód azok számára érhető el, akik rendelkeznek érvényes Barion regisztrációval (és nem rendelkeznek bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).

Banki átutalás (előre utalás)

Előre utalás esetén kérjük, hogy a megrendelésen szereplő bruttó végösszeget utalja át bankszámlánkra. A közlemény rovatba írja be a megrendelés számát a könnyebb beazonosíthatóságért. Megrendelését csak az összeg számlánkra történő megérkezése után kezdjük el feldolgozni.

Raktáron lévő termék rendelése esetén a megrendelését 3 munkanapig tartjuk. Amennyiben 3 munkanap alatt nem érkezik meg a megrendelés összege a számlánkra, úgy a megrendelését töröljük.  

A 2020. március 2-án bevezetett azonnali forint átutalás olyan gyors utalás, mellyel az év 365 napján – hétvégén és ünnepnapokon is – a nap 24 órájában, másodpercek alatt a kedvezményezett számlájára kerül az átutalt összeg. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy munkatársainknak a beérkezett összeget a megfelelő tranzakcióhoz kell könyvelniük, a rendelt árut csak ezt követően van lehetőségük kiadni. Munkatársaink igyekeznek minden rendelést a lehető leghamarabb feldolgozni, a fentiek miatt azonban előre utalás esetén ennek ideje esetenként akár 1-2 munkanap is lehet.

Banki átutalás választása esetén a bank különböző (tranzakciós, stb.) díjakat számolhat fel, mely felszámolt összeg Felhasználót (vevőt) terheli és nem hárítható át a Szolgáltatóra.

Banki átutaláshoz (előre utaláshoz) szükséges Szolgáltatói adatok:

Bank neve: CIB Bank Zrt.

Bankszámla száma: 10700608-72209477-51100005

Közvetlen befizetés bankszámlára

Az előre utalás teljesíthető bármelyik CIB Bank Zrt. bankfiókjában közvetlen befizetéssel is Szolgáltató bankszámla számára.

Amennyiben nem saját bankszámláról történik az utalás, vagy a banki befizetést nem a Felhasználó teljesíti, úgy minden esetben kéjük, hogy a megjegyzés rovatba írja be a vásárláskor használt nevet és az előre utalásra kiállított számla számát a pontos azonosítás érdekében.

Bankfiókban történő közvetlen befizetéshez szükséges Szolgáltatói adatok:

Bank neve: CIB Bank Zrt.

Bankszámla száma: 10700608-72209477-51100005

Utánvét

Lehetőség van a megrendelés végösszegét a csomag átvételekor kifizetni. Az utánvétes fizetés választása esetén a szállítási díjon felül utánvét kezelési díjat is kell fizetni. Az utánvét kezelés díj összege a választott szállítási mód szerint kerül felszámításra.

Utánvét fizethető készpénzben, vagy bankkártyával, vagy csak bankkártyával - ilyen a FOXPOST csomagautomatánál történő fizetés -. Felhívjuk figyelmedet, hogy nem mindegyik futárnál, illetve nem mindegyik csomagponton lehet bankkártyával fizetni, ezért minden esetben tájékozódj a választott futárcégnél erről a lehetőségről még a csomag átvételét megelőzően. A pontos díjakról a "Szállítás" címszó alatt tájékozódhatsz.